Torsdag

Godmorgon på er!

Torsdag idag, vilket betyder sovmorgon! Själv blev jag dock väckt rätt tidigt av en busig liten hund som ville leka. Jag var inte så pepp på det, men när jag ändå var vaken så gick jag upp och skrev klart min tränings- och sömndagbok som ska lämnas in imorgon. Bara kostdagboken klar, och den är lättast.

Blev inte mycket bloggning igår, åkte ju till "jobbet" direkt efter skolan och sen blev det träning. Direkt efter träningen var det..... BONDE SÖKER FRU ;) och sedan Oskyldigt dömd. Oj, vad jag låter som värsta TV-nörden, men det är jag inte. Sen orkade jag inte sätta på datorn faktiskt, det blev ett OTH-avsnitt och sedan somnade jag. Haha.

Hoppas på lite mer uppdatering idag i alla fall, går ju iofs till 17.10, men har vi (jag, Ida och Carro) tur så får vi UF-rummet och då kan jag blogga lite därifrån! Wiie. ;P Får se vad som händer efter skolan idag, hoppas på träning men att komma hem vrålhungrig strax efter sex, äta och sedan vänta någon timma för att träna är inte alltid det man är sugen på efter en lång dag i skolan. Men men, we'll see!

Vad är era planer för dagen!?



Kommentarer
Postat av: Jennie

gött med sovmorgon :)

2008-10-23 @ 10:30:20
URL: http://hallon8.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0