Tisdag

Hallåå!
Tänkte skriva godmorgon, men jag har trots allt varit vaken en stund, jag vet inte hur det är med er? Vaknade vid halv nio, då gick jag ut och tog en powerwalk i regnet (mys, not), sen blev det frukost med mami och papi som är lediga idag. I vanliga fall är det skitmysigt att äta frukost tillsammans sådär, men just för tillfället är jag nog den mest hatade personen i min familj.. :P I alla fall av mamma och pappa, som verkar ha gaddat ihop sig något otroligt. GAH. Vet inte varför jag är så arg på dom, men jag förstår faktiskt lite varför, för jag är nog en liten pain in the ass just för tillfället. Hoppas inte mamma läser detta nu, för jag skulle aldrig erkänna det för dom. Fram tills höstlovet är min taktik att hålla mig hemifrån så mycket som möjligt. Så ni som vill öppna upp era hem för mig, säg till!

För övrigt idag då..? Ja, det blir skola från 11.45-16.00, avslutas med Hasse Lanns religionlektion, hallelujah. ;) Haha. Nej men jag tycker om honom faktiskt, han är chill. Viking är han, för er som vill veta. Sedan efter skolan måste jag nog hem ändå, för jag ska plugga spanska, och har ingen vidare lust att sitta i en busskur och göra detta. Sedan får vi se vad jag hinner med. Hörs senare!


Min bror är den enda (förutom hunden) i min familj som jag inte tycker illa om just förtillfället. Weird, eftersom det oftast brukar vara honom jag spyr galla över...
Och ja, vi ser lite mongo ut.

Kommentarer
Postat av: pelle

Men ärligt, man missar inte så mycket om man slutar upp med köttbullar och makaroner. Det är en ganska smaklös och osexig maträtt, haha.



Och du, när har ens barn inte varit en böld i röven för föräldrarna? Det är det vi är till för. hehe

2008-10-21 @ 14:24:44
URL: http://pellespersonliga.se
Postat av: Petrich

vad fin pälsscarfs :)

2008-10-21 @ 17:19:52
URL: http://petriiich.blogg.se/
Postat av: Fridas fashion & style

Vad söta ni är! :) KRAAM

2008-10-21 @ 17:50:22
URL: http://fridelii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0