Söndag

Godmorgon på er!

Jag kan inte ens beskriva hur skönt det är att vakna upp en söndag och INTE ha den vanliga söndagsångesten. Utan att istället veta att vi har en hel veckas lov! Iiiih =) Jag är så glad!

Dagens planer... Hm, jag vet inte än. Just nu håller jag på att se på sista avsnittet på andra säsongen av  OTH. Buhu! När den är slut måste jag ju ha tredje säsongen... Jaja. Funderar på att åka en sväng till stan, men kommer nog bara göra av med en massa mer pengar isf, så jag får se. :P

Vad ska ni göra idag?

Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha, alltid ett problem med att göra av med en massa pengar ;) Jag ska iaf hem till ellinor nu om en stund och vi ska bara dega chilla softa, u name it. Allt för vad en lugn mysig dag innehåller. Ikväll ska vi träffa robin,oskar jens och therese, förmodligen skärckfilm? ojoj, spännande dedär! haha. Hoppas du hittar något roligt att hitta på vännen (: PUSSS

2008-10-26 @ 11:32:31
URL: http://sandrahenderson.blogg.se/
Postat av: Sofia

Svar: :) Ja du med. Gjorde du för något då?

2008-10-26 @ 12:33:09
URL: http://sofialagergren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0