Söndag

Godmoorgon! =)

Hoppas ni mår bra idag! Jag mår efter omständigheterna väl, höhö ;) Nejdå, jag mår finemang. Annat kan man inte efter en lyckad kväll hos fröken Carlsson. Grymt rolig kväll igår måste jag säga, där det även blev en hel del bloggsnack och jag fick veta att Karolina och Olivia är trogna läsare här hos mig. =) Wihoo, jag tycker det är starkt, särskilt eftersom inte ens Ida läser min blogg. Man kunde ju nästan tro att det var bloggträff, för även Sandra har ju numera blogg. Tummen upp på det! =) Känner att det är värsta blogg-flowet nu, det är rooligt! Nu är det bara Ellinor som måste ta upp sin blogg igen... :P

Det roligaste var ju ändå när Olivia berättade att Ida igår inte visste vad jag skulle göra under dagen, men Olivia som hade varit inne här och kikat hade ju såklart full koll. "Hon ska till Kungsmässan, och fika. Med Nina. Och så ska hon till jobbet. Och hämta byxor. Och lämna papper." Haha. Ja det lät ju inte så jävla ball nu, men var det kul =D.

Snaart mina vänner, kommer bilder från gårdagskvällen, så håll ut. =)


Jag igår.

Kommentarer
Postat av: "Olli"

Mattis, det är en självklarhet att läsa din blogg :) haha, det va skoj, jag kände mig allt lite proffsig där när inte ens ida visste vad du skulle ha för dig, men jag visste, tihi :D

2008-10-12 @ 12:20:42
URL: http://olivjaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0