Some shopping och fikamys med mormor

Mormor ringde i morse och frågade om jag ville hänga med till Frölunda Torg. Det ville jag såklart, så jag pluggade i några timmar, fixade i ordning mig och sedan åkte vi. När vi kom dit var vi bägge två så hungriga att vi gick till ett café och åt världens godaste salladsbuffé (ja cornelia, sallad:P). Mumfilibabba. Sedan gick vi lite i affärer, mormor köpte en kappa och jag köpte två ringar och ett blogg-idé-tanke-whatever-block. Haha. Fråga mig inte vad jag ska ha det till, men jag tyckte det var fint, plus att jag ganska ofta kommer på mig själv med att tänka på saker som jag egentligen vill komma ihåg (kan vara allt från någonting som jag vill blogga om till vad jag ska önska mig i julklapp), så jag tror det här blir bra! =)
Har ett block som jag använt till liknande saker, men det är så fullklottrar så detta nya kommer väl till pass. Ringarna blev jag också helt kär i, så trots att jag lovat mig själv att inte shoppa något mer så fick dom följa med hem...





Kommentarer
Postat av: Lisa

Ja precis :) åh, tackdu! tyck gärna till om hur jag ska göra med mitt hår i mitt senaste inlägg! haha

2008-10-07 @ 16:20:29
URL: http://lisabjernhagen.blogg.se/
Postat av: JESSICA

söta ringar =)

2008-10-07 @ 16:48:30
URL: http://jessssiiicaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0