Sista dagen!

Godmorgon kompisar!

Yaaay, äntligen är det fredag! Tror inte någon av de senaste fredagarna varit så efterlängtad som denna. För klockan 15.10 idag, då HAR VI LOOOV! Det ska bli så skönt va... Helt galet. Mina planer är inte så många, vet bara att jag åker till Danmark på tisdag och återvänder till Svea Rike på torsdag, sedan blir det kanske lite jobb också. Hoppas nästan på det, för jag behöver pengarna! Nu när det snart är jul och allt... ;)


Idag ställde jag klockan på kvart i sju, skulle ge mig ut i höstrusket, men det gick mindre bra. Det är ju typ storm ute! :O Jag öppnade dörren men hann knappt ta ett kliv ut innan den blåste igen. Usch. Sånt gillar vi inte. Så det fick bli ett OTH-avsnitt istället haha, när jag ändå hade vaknat och varit uppe kunde jag ju inte somna igen. Jaja. Det blir i alla fall träning efter skolan med eller utan Ida, så man får röra på fläsket lite granna. ;P Det vankas även beep-test på gympan idag igen, får se om jag känner mig pepp på att delta. Är lite sugen faktiskt.
Kvällens planer finns ännu inte, så om någon har nåt kul på G, slå gärna en pling till mig! =)

Vi hörs senare godingar. ♥


Kommentarer
Postat av: Mimmi

Godmorgon! :)

svar: Ja, det är svårt att välja kanske :) Mint har jag inte smakat ens.

2008-10-24 @ 10:48:23
URL: http://bubbelsnubbel.blogg.se/
Postat av: sara

okej. vad roligt. ska bli spännande att se hur den blir ;) kram

2008-10-24 @ 17:29:25
URL: http://sarassplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0