Plugg!

Jag och Carro gick hem lite tidigare från skolan idag. Ajabaja, det ska man inte göra, JAG VET. Men idag blev det så, och det känns jävligt gött. Anledningen till att vi gjorde det var att vi har f*ucking j*vla företagsekonomiprov på onsdag med allas vår käre Jonas Winbo. Hallelujah! Och om man inte är tillräckligt disciplinerad och duktig för att börja plugga typ en vecka innan, då får man göra det två dagar innan istället. Det går lika bra. Så har min pluggteknik varit de senaste tio åren, och det har funkat fint. Så varför ändra på ett vinnande koncept? :P

Ojojooooooj, vad jag tjatar nu känner jag. Har tyvärr inget mer vettigt att skriva för tillfället, återkommer senare efter att jag pluggat, då kommer en...... DAGENS OUTFIT! Som för övrigt är rätt tråkig idag så har inte för höga förhoppningar är ni snälla... ;P Nej, nu börjar det här spåra ur. Adjöken så länge.

Tänkte lägga in en bild på mig och Ärret/The R/Bölden/Karre/Stolpskottet/Robban/kärtbarnharmånganamn men upptäckte till min förtvivlan att jag inte har EN ENDA, Vad hände där liksom?



Kommentarer
Postat av: The R

Hahaha har vi inte en ända bild ? Nu ska ja rota i arkivet lite ;).. Ne men visst lägg upp denna vackra bild som *VERKLIGEN döljer mitt ärr å så !!

2008-10-13 @ 16:23:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0