Onsdag

Godmorgon.. =)

Då var vi halvvägs genom veckan (nästan), och det känns braa! Nu ska jag bara genomlida ekonomi-provet, sen är allt guld och gröna skogar känns det som. Har precis ätit lite frukost, det blev finn crisp (min nya drog) med avocado, helt stört gott och även snaabbt att göra vilket är ett PLUS!
Ville egentligen inte kliva upp idag, det var sjukt skönt att sova, jag måste var ej-utvilad på något sätt, hur det nu är möjligt. Det blir i alla fall skönt att sluta någorlunda tidigt idag (14.00!) och sedan direkt hem med - inget plugg! Wiiie !

Jag skrev ju igår att allt det negativa skulle bort idag, och att vi istället skulle vara positiva, så skriv gärna ner någonting ni är glada över eller tycker om! Kanske är lite cheesy, men vafan, man blir faktiskt gladare av att uppmärksamma det som är bra istället för att gå och gnälla över saker och ting. So give me some loove i kommentarerna, tyckte det var dåligt med negativa grejer igår (iofs är väl det bra..).

Nu måste jag studsa ner på undervåningen och fixa till mig lite om jag inte vill skrämma slag på alla på väg till skolan. Alla kan ju inte vara en natrulig skönhet och gå till skolan utan smink som Ida ;)

Ha en toppendag, så hörs vi senare my lovers! =)


Kommentarer
Postat av: Sabine

godmorgon!

2008-10-15 @ 12:44:30
URL: http://enibas.blogg.se/
Postat av: N A T A S C H A

söt du va ! :)

2008-10-15 @ 13:40:15
URL: http://taschaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0