Onsdag

Heej mina vänner!

Hoppas ni mår bra idag! Det gjorde inte jag fram tills för en stund sedan. Skolkatalogen kom idag, vem jag frågar bara vem ser ut som sju svåra år? Matilda, yeees. Kortet togs under min femtonhundra år långa febersjuka, så jag har i princip inga ögon och är helt vit. Schnöggt. Men, vad gör det om hundra år? INGENTING!
Think positive, det är det som är grejen. ;) Sen gick det också åt skogen på spanska-provet, ännu en anledning till mitt usla humör. MEN, nu har jag precis kommit hem från mitt nya jobb, wihiiie, är lite exhalterad måste jag erkänna trots att det är exakt samma jobb som innan, men det ligger fem minuter ifrån mitt hus. Thank you God.
Inga mer långa bussresor, hallelujah. Det verkar skitbra, tiderna är kanoners kanoners, OCH jag har redan skymtat en kille som inte är att leka med!

Nog tjatat om det. Några andra positiva grej; vi börjar sent imorgon, i övermorgon är det fredag, jag är ledig på lördag, jag ska fika med Moa & Tove på lördag ♥, sedan är det LOOV! =) Wiiiie.

Snart kommer dagens outfit!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0