Nu e de jag igen

Asså jösses vilket blog-flow jag är inne i nu... Cornelia du kommer få en chock när du tittar in här nån gång ikväll och ser alla dagens inlägg.. :P Det var längesen jag tyckte det var såhär kul att blogga, sen att alla andra kanske inte tycker de e lika ball när jag inläggs-bajsar, de e ju en annan femma.

Är precis hemkommen, var som sagt iväg med mamma. Vi var även i mataffären och handlade lite grejer, för snart ska jag sätta igång att göra tacos! =) Mumma. Mycket mat är god, men det är något speciellt med tacos. Det måste typ vara svenskarnas nationalrätt nästan (jag vet att det inte är svenskt, hallå), eftersom säkert hälften av alla familjer i Sverige äter det nån gång på helgen. Okej, det där sista tog jag på en höft, men jag ser ju mycket på jobbet vad folk köper för mat på helgerna och det är mycket tacos.
Jaja, i alla fall så träffade vi en av mammas jobbarkompisar, han var rätt snygg btw, och han var där (i Kullavik) och handlade bara för att han gillar tjejen i kassan! Snuffe. Det blir nästan ett naaw på det. Han bor liksom i Frölunda, tjena. Åker ändå dit för att handla. Så blev han helt röd i ansiktet när en påpekade det, :P tss. Men sen fick jag reda på (av mamma) att dom är "på gång", så det var ju tydligen ömsesidigt.. Tur det, annars hade jag tyckt synd om killen.

Snart kommer dagens låt(ar) upp! Don't miss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0