Natti natti

Nu ska jag ta och knyta mig. Har precis sett på "Maria Wern" och käkat clementin. Bra serie det där, synd bara att det var sista avsnittet idag =/. Och Carro, i eftertexterna stod det 2008 så det där med att du sett den innan var nog fel.. :P Synd också att inte Eva Röse och Fares Fares fick ihop det i slutet (eller aah, deras karaktärer då), Fares gick tillbaka till sin alkoholiserade flickvän. Bad!

Imorgon börjar jag kvart över åtta, vilket innebär att jag ska upp vid kvart över sex. Kanske ska börja göra som dig Ärret, gå upp tio minuter innan bussen går. ;) Men då skulle ingen vilja titta på mig under dagen.. höhö.


Åh HATAHATAHATA på min bror just nu. Snuffe-Elsa tassade in i mitt rum precis, hoppade upp och lade sig bredvid mig i sängen. Då blir naturligtvis min oerhört barnsliga, nördiga, töntiga bror, 14 förlåt 3 ½ år avundsjukast i världen och bara måste komma och lyfta upp henne och bära in henne till mamma och pappas säng. Vad är grejen?? "Hon ska inte sova i din säng!" säger nördbrodern innan han går ut ur mitt rum. Gaaah. Hämnd säger jag bara, sånt här blir jag förbannad på. Jag kan ju inte hjälpa att våran hund tycker mest om mig...

Och en annan grej: min bror ska på nån jäkla vandring imorgon, typ 2 mil. Ja, då köper mamma värsta luxury matsäcken med muffins, torkad frukt, varm o´boy och fan och hans mormor. Plus att han naturligtvis var tvungen att ha nya stövlar, ja men självklart, då rycker farfar in och kör honom så vandraren får sina stövlar. Eeeh. 2 mil är ju verkligen såå långt. Det är ju inte så att jag har gått längre! Jag vill också ha matsäck. Jag vill också ha nya stövlar. Jag vill me ha torkad fruuukt. Jag kan inte ens få ha hunden sovandes i min säng. Det är fan synd om mig.

 

Kommentarer
Postat av: Jonna

Ha en mysig kväll:)

2008-10-07 @ 22:22:45
URL: http://jonnaa.se
Postat av: Anonym

vad är det för ras? =)

2008-10-08 @ 14:34:15
URL: http://mofesin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0