Moa min Moa

Det är helt galet var kul det är att ha gamla bilder sparade .. Satt just och kollade igenom lite bilder från sommaren, och hittade bland annat en mapp med namnet "Juli 08". Jättemånga mysiga bilder fanns där, men framför allt fanns bilder från min och Moas galna kväll =). Haha. "Ut i dimman". Inte in i dimman här inte, nej nej. Ut ska det vara.

Jag saknar min Moa. Vi har inte setts på SÅ länge att det är nästan skrämmande. Men det blir så, man hinner helt enkelt inte, men skola & plugg, träning & jobb. Vart finns tiden liksom? Men imorgon, då hoppas jag att vi äntligen får till det! Skulle vara såå kul med en galen partykväll. =) För med oss två i ett främmande hus, är det inte lugnt! ;)


Moa till vänster, jag till höger (typ sover, men lyckas ändå ta kort :P).

Kommentarer
Postat av: Linnea

åh det är så himla kul med bilder, typ bästa minnena man kan ha nästan! :)



Är du höjdrädd? :)

2008-10-10 @ 19:14:15
URL: http://linneamarksell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0