Mittwoch!

Så var det onsdag. Bara hälften av skoldagarna kvar, typ.. :P Idag slutar jag klockan tolv, wiho, men det blir nog hem direkt för att plugga natur.. -.- Har ju som sagt prov imorgon. Ska bli skönt att få det överstökat! =)

Annars vet jag inte riktigt hur dagens planer ser ut, ska försöka hinna med en powerwalk, kanske med mami. Jag saknar mig promenadkompis, Rebecca.. =( Hon har åkt till Spanien för att vara där i ett år, och hon var den av mina kompisar som bodde närmast mig = lättast att få tag i när man var promenadsugen.
Men det är rätt skönt att gå själv också, med eller utan iPoden i öronen. Skönt att bara ösa på stegen utan att ha någon som sackar efter (inget illa ment mot någon jag promenerat med.. :P).
Jaja, nu på morgonen väntar en timma Fe B med Jonas Winbo, hallelujah. -.- Eller inte. Men den ska genomlevas den lektionen med. Tänkte bjuda på en låt som jag tycker är fin. Såhär på morgonkvisten  piggar det alltid upp med lite musik. =)



Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Händer det något kul idag då? :D



Ha det så bra.

2008-10-08 @ 08:52:36
Postat av: Matilda

Anonym: Hm, nej ska pluggapluggaplugga och träna! Själv? Vem är du? :P

2008-10-08 @ 13:41:28
URL: http://baramatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0