Måndag

Hallå! :D

Idag har det var blogg-anda på hög nivå i skolan, iaf mellan mig och Cornelia :P Haha. Efter mitt blog-flow igår har jag fått värsta blogglusten, så nu hoppas jag verkligen att mina kära vänner hittar hit också! =) (kommentera!) Vem blir näst ut med blogg, kanske blir det Ullis? ;) Eller ska Ellinor återigen börja skriva i sin sedan länge nedlagda blogg.? Only time will tell.

Det var EA-konsert idag också, David sjöng, hallelujah. Men jag måste säga att det slog inte hans fina sånger sent på kvällen i Hunnebo.. Jag skulle vilja ha David sittandes på min sängkant varje kväll, sjungandes ändå till jag somnade. Nu var det väl kanske ett dåligt exempel just på mig, eftersom jag ändå slocknar tidigast av alla, men ändå.
Killen på trumma var inte heller dålig, =/ =O nästan så man funderar på att skaffa sig en trummelitrumma själv.. Nu måste jag äta lite, men soon very soon kommer bilder från dagen!


Jag och Cornelia fotade lite vid ån. (neerds)

Kommentarer
Postat av: Cornelia

hhaha...instämmer helt! Vilket fint kort vi fick till=)

2008-10-06 @ 17:10:00
URL: http://corneliacorner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0