Måndag



Good morning!

Första "riktiga" dagen på lovet och jag vaknar typ halv åtta, yeees! Aja, sån är jag helt enkelt. Man får ju iofs ut mer av dagen, så något positivt är det ju i alla fall. Måste bara säga att jag blir  trött på blogg.se/publishme.se/whatever.. Igår satt jag och skrev ett inlägg och skulle ladda upp en bild, gick det? NEJ. Sen gick det inte heller att publicera inlägget, för när jag loggade in nu så var det bara sparat som utkast. Dåligt.

Anyway, dagens planer är i alla fall: tripp till Kungsmässan för lite shopping och fika med Nina. =) Sedan åker jag hem med pappa (övningskörning maybe), och ikväll blir det träning och packning eftersom jag åker till Danmark imorgon. Ska även få min nya design ikväll! :D Wiie, ska bli så spännande att se hur den ser ut.

Vad har ni för planer för lovet?


Kommentarer
Postat av: Alexzandra

Lov å lov. Den ända skillnaden jag känner är att syskonen är hemma :) Det blir ett badhusbesök imorn med familjen så långt vet jag. hehe

2008-10-27 @ 08:57:22
URL: http://alexzandra.blogg.se/
Postat av: The R

Du e ju konstig, man vaknar inte 8!! när man har lov !! ;)

2008-10-27 @ 19:00:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0