Måndag

Godmorgon bloggen!

Usch vad jag är trött! Inte okej. Sorry för riktigt bad update igår, men hela blogg.se var helt f*cked up, någon mer som märkte av det?? Skulle lägga upp lite bilder och så, men satt med ett inlägg i nästan en timma, och när jag väl fått klart det så försvann hela och "Sidan kan inte visas" poppade upp. Irriterande? Jag trodde jag skulle slå sönder datorn. :P

Idag är det i alla fall en ganska chill dag i skolan, inte så mycket lektioner, men jag har en fet håltimma på vilken jag ska plugga företagsekonomi B (rooligt..) Tror faktiskt jag ska hem och sova efter skolan, höhö. Nejdå, men just nu känner jag mig halvdöd. Ni får ha en bra dag så hörs vi senare. ♥

Kommentarer
Postat av: linnea

one tree hill på nätet. http://www.watchtvsitcoms.com/onetreehill.php

brukar ta en stnd att ladda-

2008-10-13 @ 07:25:00
Postat av: Cornelia

Så tänker vi på inställningen=)

2008-10-13 @ 19:37:07
URL: http://corneliacorner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0