Lördag!

Godmorgon på eer!

Äntligen helg! Jag älskar lördagar, bästa dagen på veckan sin duda. Dessutom ganska fint väder idag, det gillar vi. Har precis suttit med bror framför ett OTH-avsnitt och ätit super-frulle. Ska strax ta med mig hunden för att gå ut en liten sväng, sen bär det av in till stan för fika ed Moa och Tove! Längtar efter att få träffa dom två så det är helt galet! Ska bli superkul. =) Innan dess ska jag försöka hinna med att gå i lite affärer, ska dock försöka att inte köpa för mycket till mig själv, men tänkte faktiskt köpa min första julklapp. :P Lite tidigt, jaa, men det är bättre att va ute i god tid 8).

Förresten, igår tvättade jag mina sminkborstar... Intressant, tänker ni, men jag MÅSTE bara lägga upp bilder och visa hur jävla disgusting det var. Har iofs gjort det en gång innan så jag visste ju vad som väntade, men man tror verkligen inte att dom är smutsiga. Fatta vad äckligt att borsta sig i ansiktet med så smutsiga borstar varje dag, det kan ju verkligen inte vara bra för hyn..? Egentligen ska man tvätta som mycket mycket oftare, men jag är så slarvig med sånt. :/


Äckligt

Skulle verkligen rekommendera er att tvätta era borstar så ofta ni får tillfälle, helst en gång i månaden ska man göra det. Bara att ta varmt vatten och schampoo så att det löddrar och sen försiktigt tvätta dom. Lägg sedan borstarna på en bit toalettpapper över natten så att de får torka ordentligt. Är en helt annan känsla att sminka sig med nytvättade borstar!

Kommentarer
Postat av: Mimmi

svar: Åh, så härligt! :) Tack, du med tjejen.

2008-10-25 @ 10:46:59
URL: http://bubbelsnubbel.blogg.se/
Postat av: elli

ja visst är de:D

2008-10-25 @ 10:50:53
URL: http://ellinorak.blogg.se/
Postat av: Marie

Tack desamma..



Det är så sjukt skönt att tvätta sminkborstarna, dom blir så rena och fräscha!

Kram

2008-10-25 @ 10:51:57
URL: http://mariiereling.blogg.se/
Postat av: Karrolur

Haha, jaa! Kenza ftw <3 :) de är så skoj att hon har med sig laptoppen och lägger upp bilder varje dag, haha :)



Nu är det loov! Hoppas ditt blir bra och hoppas vi ses på lovet med! :*

2008-10-25 @ 12:19:03
URL: http://karooliina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0