Kusse-middag

Yo.
Har lyckats ta mig till en dator igen, behövdes en paus kände jag. Är hos min kära kusin på middag, han fyllde år i förrgår. Fråga mig inte varför man har middag på en torsdag, men jaja. Har i alla fall suttit här nu, till en början var det väl trevligt, men det blev långtråkigt rätt snabbt vill jag lova.. -.- God mat var det dock! Kyckling (just the way I like it, höhö) & sketgod pastasallad med bl a soltorkade tomatoes (IDA!). Nu vill jag dock heeem.

Kan tyvärr inte ta mig någonstans i och med att jag ju trots allt INTE har körkort. Så det suger. Men men, hoppas att ni har en trevlig torsdagskväll allihopa! See ya tomorrow. ♥

Kommentarer
Postat av: JENNA

äter aldrig kyckling mer..

2008-10-10 @ 17:04:03
URL: http://gucciime.blogg.se/
Postat av: JENNA

hähähä, nä då.

jobbade på en kyckling fabrik i somras.. mardrömmar..

2008-10-10 @ 17:55:04
URL: http://gucciime.blogg.se/
Postat av: Idaho

soltorkade tomater är det matorgasm på :D

2008-10-12 @ 22:03:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0