I'm home

Hej på eer! =)

Nu är jag äntligen hemma från skolan, efter en LÅNG dag. Eller ja, den började ju rätt sent, men slutade inte förrän 17.10. =/ Hade ju som sagt två timmars småföretagande med mina kalaspinglor, Ida & Carro. Det är kul med företag, men mycket jobb!

Lite jobbigt att sluta så sent faktiskt, alldeles mörkt nu och så är man så trött. Hade tänkt dra en sväng till gymmet, men har precis slängt i mig lite middag så får i alla fall vänta en stund, och jag är inte någon träna-sent-på-kvällen-människa, så träningen får nog utebli idag. =( Det blir medel/puls-pass med Idaho imorgon istället! PLUS beep-test på idrotten, jag kommer dö kan jag ju säga.

Jaha, vad har jag mer på hjärtat då? JO. För er med skogskanalerna (endast ettan, tvåan, fyran och typ barnkanalen), och även er andra, kan jag rekommendera ett nörd-program idag: Bröllopsform! Haha. Faktiskt rätt kul, varje program följer man ett par som ska träna i 2 månade för att komma i sina bröllopskläder de hade när de gifte sig för typ 100 år sen. :P

Har ni haft en bra dag annars? =)


Kommentarer
Postat av: Olivia

haha, ja eller hur? :) stackarna, så nervösa att de skakar, och inte för ut mer än ett litet "det känns bra.... trevligt" Men det är skoj e det :D

2008-10-16 @ 19:46:31
URL: http://olivjaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0