Idag;

Hej bloggen!

Nu har jag precis käkat lite middag, eller middag och middag, det blev typ mer som advanced frulle; knäckemacka, ägg, makrill i tomatsås och äpple. Fan va äckligt det lät. Haha. Men det var faktiskt riktigt gott. Att sen pappa står och gör spaghetti och köttfärssås nu är ju en annan femma (hur skulle jag kunna veta att han inte redan hade ätit middag?) Kommunikationen mellan mig och mi padres är top notch just för tillfället känner jag!

Kollade även lite One Tree Hill, ännu en serie jag blivit beroende av (släkten; give me the boxes for Christmas!) och det var nära att jag fastnade. Men, prov imon, vilket betyder plugg idag, så jag tänkte bara uppdatera er, mina kära vänner och sedan dyker jag ner i böckerna. Usch.


Chinos, Gina Tricot
Ramones-tischa,
Zara
Grå kofta,
Zara
Vita tygskor,
Din Sko
Örhängen,
Antikt, gammalt & nytt
Klocka,
Regal
Väska, second hand

Hörs senare! ♥

Kommentarer
Postat av: Olivia

ja, det tar jag gärna emot :) Jag gör allt för att ändra min design! :D oj, det va ett fint erbjudande det också, kan man tacka ja till båda? (A)

Fin outfit :) Pusss

2008-10-21 @ 18:27:50
URL: http://olivjaa.blogg.se/
Postat av: Sabine

snygga byxor!!

2008-10-21 @ 18:57:50
URL: http://enibas.blogg.se/
Postat av: Luren

Finfin outfit!

Haha, när du kommenterade mitt inlägg råkade du skicka 3 inlägg, så när ja kollade mina kommentarer hade ja redan fått 6 st :o men sen va tre likadana :p men så kan det gå ibland. :)

Hoppas du mår bra trots dålig kommunikation mellan ut padres.



Halsduken är rå go :) puss :*

2008-10-21 @ 19:06:10
URL: http://karooliina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0