Hoooome

Hola guapas! =)

Nu har jag precis kommit hem från en lååång skoldag, som avslutades med en runda på stadens gator med mina fina flickor, Carro och Ida. Vi frågade vår lärare om vi kunde få åka till lite affärer och kolla priser och annat, istället för att vara i skolan, och det fick vi! Haha, vi gick till Lagerhaus, sen blev jag och Carro supersugna på sushi så vi studsade in på ett ställe där dom varken tog kort eller kunde prata svenska. Nice!
Men sushin var i alla fall delicious, jag säger bara I love sushi. ♥ Det är så gott va. Men Ida den lilla mesen satt bara bredvid och rynkade på näsan och sa "Fy fasen va äckligt!", men sedan visade det sig att den lilla damen inte ens hade smakat en endaste gång på sushi. Ajabaja, småbarnsfasoner där! Man måste smaakaaa!

Idag tänkte jag bara ta en chillkväll faktiskt, sitta lite framför datorn, fixa dom sista detaljerna på mitt svenska-reportage och sedan kolla OTH (höh, beroende någon?). Såna kvällar behövs dom också. Jag ger lite extra credd till Ärret som ska ut för andra kvällen i rad, och det är bara torsdag än så länge! Vart ska det här sluta.. ;) Skoja bara, hoppas du får en kanoonkul kväll! (Y)=)

Snart kommer dagens outfit, ska bara ladda upp bilderna! =)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Åh, förstår faktiskt idas känsla där måste jag säga, usch på suchi (vet inte ens om jag kan stava ordentligt?) haha



Ja det är hur skönt som helst med loov! Har inte tänkt annat än träning, partaj, möjligtvis en dagstur till köpenhamn med några tjejkompisar och kröka järnet ;) haha, Ta de lugnt och tyvärr plugga en del med :( Själv vännen?



Tack för ditt stöd min underbara bloggdejt<3 PUSS

SJUKT snygg är du alla dagar iaf! :)

2008-10-23 @ 20:55:53
URL: http://sandrahenderson.blogg.se/
Postat av: M

Sushi är såååååååå himla gott! :D

2008-10-24 @ 18:21:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0