Hemma!

Nu är jag äntligen hemma från skolan. Usch vad jag är hungrig! Och trött. Men det känns superskönt att ha naturkunskapsprovet avklarat, nu är det bara fredag kvar sedan är det heelg! =) Lika skönt som alltid.

Känns som tiden går så himla snabbt nu, helt sjukt verkligen. Snart bara 2 månade kvar till jul.. :O Det känns som igår vi var på Kreta. Men det var... längesen, kom jag och Carro fram till. Blir nästan ledsen när jag tänker tillbaka, skulle göra mycket för att återuppleva den resan. Jag lägger in lite otufitbilder från dagen senare, så länge får ni hålla till godo med lite bilder från Kreta. =)










En underbar resa med underbara människor och jag skulle inte tveka en sekund på att göra om den. =)

Kommentarer
Postat av: bitte

fina bilder

2008-10-09 @ 17:45:11
URL: http://blondiesliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0