Hemma!

Nu är jag hemma igen!

Hej på er, hoppas ni mår bra.! =) Jag har haft det jätteskönt i Danmark, med trevligt sällskap, promenader på stranden, massa gott att äta, jacuzzibad och islandshästar. Måste dock säga att jag haft lite blogg-abstinens.. Haha. Jag borde söka hjälp för blogg-beroende. Men, det fanns en dator i receptionen och trots det använde jag inte den en enda gång. Cred till mig.

Tänkte bjuda er på lite bilder från resan också, håller på att ladda över dom från kameran nu. Ska bara hälsa på min gosse-hund först, som varit hos mormor och morfar under hela resan! Bilder kommer snart. ♥

Kommentarer
Postat av: Cornelia

Härligt att ha dig hemma igen kompis=) puss

2008-10-31 @ 19:59:36
URL: http://corneliacorner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0