Goodnight!

Godkväll. ;)

Tänkte skriva ett sista inlägg innan jag lägger mig och sussar. Har precis kollat på "Bonde söker fru" (jajaa, töntvarning!) samt "Oskyldigt dömd". Det förstnämnda tycker jag är rätt så roande faktiskt, och det sistämnda är en riktigt bra serie, med Persbrandt i huvudrollen. I dagens avsnitt var dessutom min favorit-skådespelare med; Erik Johansson. Ni vet han som spelar Evas storebror, Tobbe, i Eva&Adam-filmerna. Jag älskar honom, var seriöst kär i honom när jag var mindre! Han är ju även med i Sthlm Boogie (som för övrigt är en klockren film!), och det är kul att se honom i filmer nuförtiden med.

Nu ska jag kolla igenom min lillebrors tidning med jultidningar, se om det finns något som tilltalar mig där, sen ska jag och iPoden ha godnattstund. Eller kanske blir det lite O.C, får se! Nu får ni ha en fortsatt trevlig kväll/natt mina vänner, vi hörs imon. Puss! ♥


Aaaaah, det här är dräggel på hög nivå!

Kommentarer
Postat av: Cornelia

Jag älskar denna sköna människa!

2008-10-15 @ 23:03:37
URL: http://corneliacorner.blogg.se/
Postat av: Marie

svar: Varsågod! :)

Ja, självklart kommer jag göra det igen!

Hoppas du kommer kika in i min igen också, :)

2008-10-16 @ 08:38:42
URL: http://mariestayreal.blogg.se/
Postat av: Olajvia

vet du vad? jag var bänkad igår klockan åtta, framför bonde söker fru, jag älskar det programmet :D underhållning på höög nivå!

2008-10-16 @ 17:36:32
URL: http://olivjaa.blogg.se/
Postat av: Ida

-du, eva det är hårdrocksgala från syrich ikväll så Ubbe, sillen och mårten kommer hit. Så du och Max kan ju glömma barnprogrammen.

2008-10-20 @ 20:51:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0