Godnatt

Nu säger jag godnatt. Har suttit och pratat med en otroligt gullig kille på msn nu i nästan en och en halv timma, men nu känner jag att datorn måste stängas av. Ska sätta på Vänner och kura ner mig i sängen (som jag iofs redan sitter i). Pappa har gjort ett jättasmidigt datorbord till mig, som sitter fast i fotändan av min säng. Det är en vridanordning på så jag kan bara vrida själva plattan där datorn står, in över sängen så det blir som ett portabelt skrivbord. =) Jag har nämligen inget skrivbord i mitt rum, + att jag har en laptop och det är så jobbigt att ha den liggandes överallt. Dessutom har jag tänkt köpa en mus och högtalare till datorn och då e de ju bra att ha nånstans där allt kan stå. Min pappa är en händig man! =)
Tänkte ta bilder på det hela när det är helt klart, jag ska även måla in den i samma färg som väggen tänkte jag. Det blir bra.
 
Imorgon är det skola, har en låång håltimma då jag har planerat att plugga naturkunskap B inför provet på måndag. Efter skolan blir det träning, och på tisdag är jag LEDIG. Yes =). Så härligt. Men sov så gott nu bloggen, så hörs vi imorgon.

Kärlek / M ♥


Kommentarer
Postat av: jasna

ralph lauren :D hihi

2008-10-06 @ 08:32:22
URL: http://jasna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0