Godmorgon!

Hoppas ni mår bra idag! =)
Jag mår jättebra, det är ju löördag. Även om det är mulet ute, typiskt depp-väder, så är det inget som slår ner en.
Började dagen med att komma upp till dukat bord med frukost där resten av min familj satt. Lite tidigt för mig, men mysigt ändå. Snart väntar promenad med hunden (och jesper?), sedan ska jag bege mig till Kungsmässan för en fika med Nina. =) Ska även ta en sväng in på jobbet för att lämna lite papper och hämta mina byxor. Det lär bli några affärer också, och även fast jag lovat mig själv att inte shoppa mer nu så finns det en risk att jag kommer hem med något nytt.. =/ Självdisciplinen är bra, jaa! :P

Ikväll väntar förhoppningsvis PARTY. =) Fröken Ida är ensam hemma, så det blir nog för-ferre hemma hos henne med lite mat och dryck, sedan får vi se helt enkelt. Jag hoppas på en kul kväll i alla fall!


Bild från min middagen innan min födelsedagsfest i februari i år. =)

Kommentarer
Postat av: cammie

tittar in

2008-10-11 @ 17:29:42
URL: http://silverkiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0