Godmorgon Sverige.!

Idag är det min lediga dag, och vad tror ni händer halv nio? Telefonen ringer. Gaah, såna människor borde skjutas. :P Man ringer inte till någons HEMtelefon innan klockan... halv elva i alla fall. Jaja, jag fick i alla fall sova ganska länge i natt. =)

Igår hade jag hela 50 unika besökare! Haha, löjligt stolt, men med tanke på att det typ var andra dagen igår som jag bloggade mycket så tycker jag det är ganska bra. Alltid roligare att blogga om man vet att folk läser! =) Hoppas att ni tittar in här igen!

Nu sitter jag i min säng och kollar på nåt program på barnkanalen.. Kul? Njae. Väntar på att pappa ska komma hem så vi kan äta frukost. Både mamma och pappa är nämligen lediga på tisdagar. Så idag hoppas jag på lite övningskörning.!
 Andra saker jag ska hinna med idag: plugga (!), träna, ringa och skriva in mig på körskolan. Min farbror var här igår och han hade tydligen pratat med nån "kontakt" han hade, så det var bara att ringa dit så fixade dom resten! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0