Fredag

Godmorgon!

Hoppas allt är bra med er. =) Med mig är det väl helt okej, vaknade dock upp med en alldeles för svullen hals. =/ Kände redan igårkväll att det började värka, så det var väl ingen större överraskning. Så idag ska jag bara ta det lugnt, träningen som var inplanerad får vänta tills en annan dag. Jag har nämligen alltid förmågan att träna fastän jag inte är helt kry, och då blir det alltid femton ggr värre. Så nu har jag nästan lärt mig att det är bättre att vila en dag eller två för att bli frisk, istället för att göra det hela värre. Visst är jag duktig? ;)

Ska i alla fall ge mig ut på en promenad med mami och Elsa alldeles strax, skönt att få lite luft och motion i alla fall! Senare i eftermiddag blir det jobb, 16-20.30 närmare bestämt. Just det, ringde facket förut också. Det var lite läskigt. Men jag fick i alla fall veta att jag inte får jobba dubbelt, såvida inte min nuvarande arbetsgivare ger tillstånd till det. Skit också. Jaja, alltid lär man sig något nytt. Det är bara att jobba på i tre veckor till, sen är jag fri som en fågel och kan krypa till jobbet på en kvart om jag vill. x)

Vad händer idag?


Kommentarer
Postat av: Stephanie

lång är bra :P hur lång är du?

kram

2008-10-31 @ 10:15:35
URL: http://ampel.blogg.se/
Postat av: Stephanie

ok :) 179:P

2008-10-31 @ 11:31:50
URL: http://ampel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0