Fredag



Såhär såg jag ut idag. Klänning och halsduk från Indiska, kofta från Zara, & stövlar från Bianco. Vi passade på att ta lite kort på lunchrasten, borta vid ån vid vår skola. Måste ju då nämna att Carro var den som tog dessa finfinfa bilder (hon ville gärna va med på ett hörn).

Hann ju aldrig med min morgon-bloggning i morse, som ju har blivit lite av en rutin för mig nu. :P Lite dåligt, men det hanns inte med helt enkelt. Var ute och tog en 45-minuters powerwalk, sen blev det dusch och lite frukost på ingen tid alls. Jaja, så blir det ibland.
Beep-testet idag gick helt okej, klarade mig till 10,1, vilket väl får anses som godkänt. Vi får en chans till nästa vecka, får se om jag orkar försöka förbättra mig då.. Efter idrottslektionen åkte jag, Ida och Cornelia till Friskis och svettades ännu mera på ett medel/puls-pass, skitbra! Så nu känner jag mig ganska utpumpad till max, har precis ätit lite god fisk som farmor lagat och ska alldeles strax sätta på One Tree Hill, säsong 2, som jag lånade av en snäll person idag ;).

Har er dag varit bra? =)

Kommentarer
Postat av: Zarah

fin outfit:)

2008-10-18 @ 11:11:25
URL: http://zlundin.blogg.se/
Postat av: Cornelia

Lika fin som alltid!

2008-10-18 @ 11:49:18
URL: http://corneliacorner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0