Fika & Shopping

Hej!

Har inte blivit så vidare värst mycket uppdatering idag, som sagt har jag varit i stan med godingarna Moa och Tove. Vi fikade på Espresso House ( var annars liksom? :P), hade det så sjukt trevligt och helt plötsligt hade 3 ½ timma gått. Hoppsan. Grymt kul att ses var det i alla fall, älska att prata gamla minnen från högstadietiden. :P Det får vi göra om snart tjejer! (om ni läser här..  hehe) Hoppas iaf INTE att det ska gå lika lång tid tills nästa gång, även om man har mycket att göra. Tack för en mysig fika. ♥

Hann även med lite second hand-shopping, det blev en kofta, en skjorta, en kort "jacka" och en blus med lite spets. Visar allt imorgon! Köpte även min första julklapp! Haha, jaaaa, tidigt jag vet men den var liksom bara där framför ögonen på mig så jag var tvungen. Och det är ju bra att vara ute i god tid.

Ikväll händer inte mycket, blir bara mysig hemmakväll med familjen faktiskt. Vi har precis ätit tacos och om jag inte skymtade fel i matkassen mamma kom hem med så vankas det Ben and Jerry's later on. Mumma! Jag hoppas att ni, mina kära läsare, får en toppengo kväll! Puss och kram.


Störtskön bild på störtsköna människor ♥

Kommentarer
Postat av: carro

söt bild :)

Det är köpt på nån second hand butik i sthlm!

2008-10-25 @ 23:57:40
URL: http://carroat.blogg.se/
Postat av: Tove

Jaaaa, äntligen hittade jag din blogg! Det tog ett tag vill jag lova! Finfin är den i alla fall!

Ja, annars kan jag inte göra något annat att instämma! Det var sjuktgrymt i söndags! Vi ses ALLDELES för sällan! Vi saknade dig igår också <3 Men vad jag förstod så var det mycket med jobbet! Illailla, MEN det får bli någonannan gång SNART! Haha, förlåt för värsta uppsatsen på din blogg nu. :P PUSS!

2008-11-01 @ 13:37:33
URL: http://odetoochrasy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0