En resa i bilder

Först vill jag bara säga att om någon tycker det är konstigt/egoistiskt/löjligt/whatever att det nästan enbart är bilder på mig här, så är förklaringen till det att min familj inte vill vara med här på bloggen. Tråkigt kanske, men sånt får man respektera. Dessutom har jag inte frågat de andra som var med på resan om tillstånd att lägga upp bilder där de är med, därför blir urvalet lite mindre. Hoppas ni ändå tycker det är kul att se! =)





Promenad längs stranden. Varför har vi inte såna här stränder i Sverige?




Igår red vi på islandshästar på stranden! Hur skoj som helst, även fast jag i vanliga fall är typ rädd för hästar, så kände jag att vanan satt i lite granna från när jag var liten.


Det blidde bowling med de sedvanliga, oerhört sexiga bowlingskorna!


Jag var på G, och det mina seriösa satsningar gav resultat: JAG VANNNN!! :D


En söt liten Bambi, ett av alla djur som fanns på gården med islandshästarna. Jag är inget fan av djur om jag ska va ärlig, men denna var snuffe-söt. <3


Islandshästarna var verkligen fina.




Lite random bilder min bror tog i bilen på väg hem.


Hejdå Danmark :´(



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0