En liten lista såhär på lördagskvällen...

Sitter hos min kusin nu, har precs ätit goda pajer och en tårta som min kusse gjort all by himself. From scratch liksom, egn tårtbottnar och ALLT. Jag är faktiskt lite imponerad. Jag ville bara skriva lite, för att visa att jag lever, jag har inte världens mest party lördagkväll men ibland kan det vara skönt att ligga lite lågt. Och lte mys att träffa släkten också. Hoppas att ni har en bra lördagkväll! =)

JAG ÄR
Blyg: Nej
Smart: Ja, jag går ju på Sam för fan. SKOOJA. Sanningen: jag är nog rätt smart, ibland kan jag glimma till i alla fall, andra gånger (hrm, jorden runt) kanske jag inte visar mig från min absolut bästa sida.
Långsam: Nej
Stressad: Faktiskt inte, är rätt "lugn i min natur" ;P
Tålmodig: Eh, nej! "När FAAN kommer maten!?"
Djup: Ja, när jag vill kan jag vara deep as hell. Och då menar jag det verkligen. Fråga Cornelia om vårat döden-gud-övernaturliga-väsen-snack. Där snackar vi djupt ;)
Öppen: Ja.
Ärlig: Ja, nästan alltid
Positiv: För det mesta, försöker vara det i alla fall
Rolig: Eh, det kan jag ju inte avgöra själv. Jag har väl mina stunder antar jag.?
Ansvarsfull: JA.


JAG HAR
Svikit en kompis: Nej?
Förlorat en bästa vän: Jaaaaa..
Sagt att jag älskar en vän: JA
Sovit med en killkompis: Ja
Sovit med en tjejkompis: Ja
Pussat en av samma kön: Heh, ja.
Slagit en kompis: Nej
En vän som vet allt: Ja
Berättat hemligheter: Mm

JAG HAR
Blivit sårad: Ja verkligen
Haft stadigt förhållande: Nej
Krossat någons hjärta: Krossat skulle jag inte tro, kanske satt det lite i gungning och sen släppt det i marken. Typ. Det kanske är samma sak?
Gett någon ditt hjärta: Nej
"Playat" någon: Nej jag har inte "playat" någon för jag är inte fjorton år.
Sagt att jag älskar någon och menat det: Ja, såklart.
Sagt att jag älskar någon, och ljugit: Nej!
Varit otrogen: Nej!


JAG HAR
Opererat mig: Nej, tack och lov
Cyklat omkull: Haha, ja.
Sjungit i duschen: Alltid
Hoppat bungyjump: Nej :O
Fobi för något: Att flyga
Sett någon dö: Nej
Varit på begravning: Ja
Sagt att jag hatar någon: Ja


LIVET
Öl eller cider: Cider
Mobil eller ipod: Både och xD
Snygg eller charmig: Helst båda, men charmig kommer först!
Frukt eller grönsaker: Frukt!!
Festa eller softa: En blandning
Sommar eller vinter: Båda har sin charm, men sommaren är ju strået vassare
Fredag eller lördag: Lördag
Kärlek eller vänskap: Båda!


Kommentarer
Postat av: Anonym

hihi, jag känner verkligen hur coola vi tycket att vi va där, hahaha :D

2008-10-19 @ 00:13:46
URL: http://olivjaa.blogg.se/
Postat av: lina

sv: jag älskar dom också hahah , visste ej att jag ägede ett par:P

2008-10-19 @ 01:43:12
URL: http://missinna.blogg.se/
Postat av: Lexie

tack så mycket :D

2008-10-19 @ 10:55:26
URL: http://musicofc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0