Dagens


Klänning, Att.
Stövlar, Bianco
Kofta, Vero Moda
Skinnjacka, Rut m fl.
Halsduk, Indiska
Väska, second hand
Klocka, Regal

Idag blev det som sagt shopping och fika på Kungsmässan, skulle ju egentligen inte shoppa men hur bra går det att gå omkring i ett shoppingcenter i typ fyra timmar UTAN att handla något? Just det. La faktiskt lite band på mig ändå, blev bara fyra plagg. Visar dem sen, men det var i alla fall en jeansjacka, en tröjklänning och två BH:ar.

Sen blev det ju också en snabbis-fika med Nina, lika trevligt som alltid. =) Vi ser fram emot firma-festen big time, börjar dock bli lite orolig att jag inte får komma eftersom jag sagt upp mig. . ? Jag tänker komma ändå i så fall, det kan dom lugnt räkna med.


Bloggen ser störd ut just för tillfället, men det är bara pga att den nya designen e på G!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0