Dagens...

Det får bli en "dagens lista" plus en "dagens låt" idag, eftersom "dagens outfit" uteblev... Hade ingen kamera med mig till skolan, eftersom mamma och pappa lånade den idag, och när jag kom hem hade jag träningskläder på mig. Tänkte att ni kanske inte ville se min svettiga nuna.. ;)

Dagens...

Humör:
Har varit jättetrött, och lite småarg. :P
Gjort: Varit i skolan, tränat, pluggat.
Planer: Hade inga speciella planer 
Sett på: Faktiskt ingenting på TV, lite av debatten mellan Mona och Reinfeldt
Lyssnat på: Oasis i mängder
Läst: Företagsekonomi -.-
Druckit: Vatten
Ätit: Äpplen, nötbar och lite lax med keso
Bästa: Att provet snart är över
Sämsta: Det förbannade step-passet
Väder: Rätt soligt, men blåsigt!

Trots att jag skrev att jag mest lyssnat på Oasis idag, blir det en annan låt som får äran som dagens låt, nämligen "Beds are burning" med Midnight Oil. Det är nostalgi på den låten, känner ni inte igen den på en gång så spola fram till 1.18 så kommer säkert ett igenkännande leende sprida sig på era läppar, haha :P. Eller inte, who knows. Detta är i alla fall barndomsmusik för mig, sån musik som spelats hemma.



Nu säger jag godnatt och puss & kram på er! ♥

Kommentarer
Postat av: Vera

Jag stör mig på att alla verkar ha nåt emot homosexuella! Dd?

2008-10-14 @ 22:20:14
URL: http://bergstrooms.blogg.se/
Postat av: BJERNHAGEN

Jag är arg på osäkerhet.. och för lite mod kanske! :)

2008-10-14 @ 23:25:28
URL: http://lisabjernhagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0