Besök hos mormor och morfar

Det blev inget One Tree Hill-tittande förut, tog moppen och åkte till mormor och morfar, som jag planerat från början, istället. Alltid lika mysigt att vara där, och nu hade det gått ett bra tag sedan sist jag var där... Lite dåligt samvete får man allt. =/ Men som mormor sa: "Dörren står alltid öppen!" ♥

Nu har jag i alla fall varit hemma en stund, kollat på "Robin" (hur klockren är inte han liksom??), och lite på "Fredag hela veckan", nu sitter jag i min säng och ska se på OTH. =) Blir nog bara någon timma eller så, för jag ska upp strax innan åtta imorgon och fixa frukost åt familjen. Börjar ju jobba halv tio, och jag fick mamma och pappa till att köra mig (eller rättare sagt; jag ska köra dom), och då ville dom ha frukost färdig när dom vaknade. Så så får det bli.

Hoppas ni har haft och får en fortsatt skön fredagkväll, vi hörs imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0