Bara i förbigående

Juste, jag skulle ju plugga. Men det kan vi ju gemensamt konstatera att jag inte gör. Nu har jag i alla fall klätt på mig och allt, och är redo för lite shopping. Men naturligtvis fick mamma & pappa gäster just precis nu, så vi åker efter lunch istället. Men en annan grej. Jag var så oerhört duktig och kreativ idag att jag tog dagens outfit-bilder och grejer, men vad händer sen? Kamerasladden är borta! Buhu, what to do? Så lack blirr jag nuuu. Ska leta, men vart letar man när man redan har letat överallt liksom.?

Tills mamma och pappa är klara ska jag i alla fall fixa lite med min design, kan inte ens uttrycka i ord hur trött jag är på den. Tyvärr är jag inte så HTML-smart, så jag kan bara pilla med detaljerna. Om det finns någon vänlig själ där ute som vill få fria händer att göra en design (eller iaf en ny header) åt mig, så kommentera! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0