Äpplen

Hej mina vänner!

Hemma från skolan och äntligen inomhus, vilket är the only place to be i det här vädret, eller vad säger ni? Var helt blöt när jag kom innanför dörren, så det blev en snabb, dålig fotografering av dagens oufit, och sedan på med mysbrallor. =)
Fick jag välja skulle jag ju lätt kunna leva i det.

Nåt annat som jag skulle kunna leva av är våra trädgårdsäpplen, det är helt sanslöst vad goda dom är. Och stora. Och röda. Typ som i Snövit. Mumma på dom. Nu tänkte jag chilla lite framför datorn, kolla bloggar und so weiter, så förvänta er fler inlägg inom den närmsta tiden!




Kommentarer
Postat av: Fridas fashion & style

Härliga bilder! Äpplen är gott. :)

2008-10-15 @ 15:34:35
URL: http://fridelii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0