Äntligen lov!

Nu är det lov!

Fredagen är snart avklarad, nu återstår bara den sköna biten av den; kvällen. Har varit en helt okej dag som iofs började med att jag kom för sent till svenskan och sedan var tvungen att gå ut och ta emot samtal från jobbet mitt under pågående bokdusskussion. . . Inte bra. Men lika bra var väl det, för jag hade inte läst just de sidorna, haha.

Vi fick tillbaka våra ekonomiprov, och även om jag inte på långa vägar känner mig helt nöjd (VG+), så kan jag dra en lättnadens suck för det provet kändes skit rent ut sagt, direkt efter att vi gjort det, och jag var lite orolig om jag ens skulle få G. Men men, har man höga krav så har man. Och VG+ är ju bra. Typ.

Efter skolan blev det träning med my bloggerdoggerfriend Cornelia (<-- checka hennes blogg här), otroligt skönt att få svettas och ta i lite på fredagseftermiddagen ;). Dock glömde jag mina gympaskor i omklädningsrummet efter idrotten, gaah. Och nu är det ju lov, tveek om det är öppet i skolan..? Fick träna barfota, men det kan jag ju inte göra hela lovet. Aja, det löser sig nog! Just det, dagens absolut äckligaste: en gubbe som var med på passet, jag har aldrig känt någon lukta så mycket svett i hela mitt liv. Jag skojar inte. Det var inte lugnt nånstans. Och det var inte så att han tog i så mycket att han verkligen blev svettig, utan han luktade redan innan passet startade.. Om det säger vi: USCH!

Nu ska jag käka farmors goda fisk och sedan ska jag visa er dagens outfit. ;)

Kommentarer
Postat av: Rebecca

hej! nu har jag hittat hit ;) gött med lov! njut av de! vissa andra har ju inte lov... :/ puss

2008-10-24 @ 19:49:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0