Yes

The electricity is back!
Hallelujah moment, efter att ha varit utan ström i tre (tre!) dygn, har ljuset äntligen återvänt till vårt hus. Dock försvann routerns och modemets funktion i samband med strömmen, så jag står nu ensam med en dator utan internet. Fyfan för att bo på landet säger jag bara.
Chill när vi under hela helgen endast haft ström i två rum, och alla våra andra grannar har levt livets glada dagar utan några som helst el-problem. Jag kan säga såhär: jag fick sminka mig under kökslampan och jag höll på att slå ihjäl mig när jag likt en blind trevade mig nerför trappan inatt när jag skulle gå på toa. Ochill!

Jaja, enough med klagandet nu. Ska väl passa på att uppdatera lite medan jag kan, sitter nämligen hos mormor och morfar nu. Hoppas på att internetanslutningen återvänder mycket snart, så att jag kan återgå till mitt normala blogg-jag. ;)

Dagen har i alla fall varit bra, kan sammanfatta den med Cornelia-och-Matilda-flumm. Det var måndagsflumm all day long, och Cornelias asgarv klingade fint genom hela Samskolans korridorer vill jag lova. ;) Jag skrattade jag med, dock var inte mina skratt lika genomträngande. Men vi gillar´t! Säger bara: that´s awesome dude!

Heidi Klum och Barack Obama?!
Tyckte bara denna bilden var lite rolig ;). Seal med en Barrack Obama-mask, och btw är Heidis kläder HELT grymma.
Tummen upp!

Kommentarer
Postat av: Cornelia

Haha...ja det kan man verkligen säga. Jag skratar fortfarande åt snubben med rött skägg! Åh.. dude vilken härlig dag, samma tid i morgon!?

SV: Sounds awsome dude^^ köss på dig!

2008-11-03 @ 21:26:57
URL: http://corneliacorner.blogg.se/
Postat av: Cornelia

välkommen till verkligheten! kösshaj

2008-11-04 @ 21:49:32
URL: http://corneliacorner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0