Kvällsmys

Nu har jag kollat på en del av Blood Diamond med mamma och pappa, och nu blir det strax Bonde söker fru. Höjdpunkten på veckan, typ. ;) Osykyldigt dömd kommer sen också, kan ju passa på att se på TV när jag ändå inte kan plugga, även fast jag får sitta och hålla för ena ögat för att inte bara se en massa brus.

Ska stanna hemma imorgon också, mailade Nisse förut och frågade om han ville att jag kom och gjorde provet, men han sa att jag absolut skulle stanna hemma för att det är få saker man ska vara så rädd om som synen. Så det blir antagligen ännu ett läkarbesök imorgon, eftersom salvan inte hjälpt ett dugg. =/ Nej, nu börjar Bonde söker fru, sköt om er. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0