Lördag :)

Godmorgon vänner!
Lördag idag och jag är uppe med tuppen. Har mycket att göra idag, först och främst ska jag iväg till The R som så snällt lovat mig att få låna något att ha på mig ikväll, då min egen garderob har alldeles får smalt utbud. ;) Får se vad jag hittar för fint där! Sedan ska jag vidare med pappa på lite ärenden, massa olika affärer. Det blir jag som kör, så vi får se om vi kommer hem oskadda/levande. Är ju ärskilt lite osäkert nu i och med mitt öga, har ju typ nedsatt syn just för tillfället. =/ Men jag tror det ska gå bra!

Vet inte riktigt när jag kommer hem, det var därför jag tänkte passa på att blogga nu, men jag skulle tippa på två- tre-tiden nån gång. Då blir det dusch och andra förberedelser för kvällen, men ska nog hinna med att blogga också. Tänkte lägga upp kvällens oufit också. Jag ser verkligen fram emot kvällen, ska bli dunderkul verkligen, även om ryktet säger att middagen upptar typ hela kvällen. Men men, lite dans ska vi nog hinna med. ;)

Vad ska ni göra idag?


Skulle inte banga denna outfiten, har du nåt sånt här
liggandes hemma Carro..? ;)


Kommentarer
Postat av: Cornelia

det hoppas jag verkligen att hon har för då är jag först i kön på den outfiten! hoppas att du mår bättre hjärtat, hugs!

2008-11-22 @ 19:38:52
URL: http://corneliacorner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0