Torsdag

Lite dåligt med uppdatering nu jaa, men det har sina anledningar. Dagen idag har varit minst sagt hektisk, i alla fall senare delen av den. Började med naturkunskapsprov på förmiddagen som gick oväntat bra. =) Sedan efter skolan åkte jag och mina kompanjoner Ida och Carro till Norra Älvstranden (lååångt!) för att besöka Swedbank och öppna ett konto till vårt företag. Efter många om och men fick vi ett konto med tillhörande kort, men vi kan inte göra nånting med det typ. Ja men det är ju helt underbart. Bara för att vi inte är arton. Det ska bli så göd på ett sätt, att bli myndig och få signa alla sina egna papper, utan massa krångel hit och dit. Och idag är det exakt tre månader kvar tills det smäller! =)

Det blev alltså en liten roadtrip för M.I.C UF idag, riktigt bra för sammanhållningen i företaget tror jag! ;) Efter att vi suttit i 45 minuter på banken och snackat hit och dit om hur vi ska göra, så ska vi tacka för oss och gå. Jag och Carro försöker vara lite professionella av oss och säger lite diskret "Tack så mycket." och tar i hand, sen kommer Ida: "Tack Uffe!". Hehe. Till saken hör att killen hette Ulf och var i 25-30 årsåldern. Ofta man kallar en banksnubbe för smeknamn. Illa Ida, illa. :P

Kan ju också säga att vi kände oss inte riktigt hemma i krokarna kring Gamlestadstorget, fick en hel del blickar, och när jag dessutom råkade börja prata om Bonde söker fru (gud förbjude enligt mina töser), och sa BÖG högt, ja då höll ju Ida och Carro på att sjunka genom jorden. Jag försökte ändra mig och säga homosexuell, men nej, det gick inte för sig. Oh my god, säg inte sånt högt typ. Han är ju för tusan bög! Vad är grejen med det liksom? ;) Jaja, jag blev i alla fall grovt nerröstad med mitt bonde-söker-fru-snack. Buhu =(. Känner tre personer som också ser på detta program; Karolina, Olivia och Nina. I like you! ;)

Måste även nämna killen med svinto-hår på Nordahls. Herregud, det var läskigt. Dessutom skjorta som var öppen till naveln (typ) och rakat bröst, med lite stubb. Eeeew. Sorry, men jag kunde inte låta bli att märka detta, han blottade hela sin bringa rätt framför mig. Jisses.


Onsdagar, 20.00, tv 4, check it out!

Kommentarer
Postat av: Karolina

HAHA! Charmig blick där ; ) haha!

2008-11-27 @ 22:09:13
URL: http://karooliina.blogg.se/
Postat av: Uffelover

Äntligen ser jag ljuset i tunneln ;)

2008-11-27 @ 22:21:24
Postat av: Makrill

Bonde söker fru är sååååå kul! :)

2008-12-01 @ 10:43:42
URL: http://makrills.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0