Topp 5

Var ju ett tag sen jag körde med en "Topp 5", så jag tyckte det var dags! Idag är kategorin: svenska hunkar. Och folk, ta inte detta för seriöst, jag gör det bara för jag tycker det är kul. ;)

Femte plats

Erik Johansson - helt klart bäst som Tobbe i Eva & Adam, men han har nåt den där grabben. Störtskön och charmig, synd att man inte fått se honom i fler filmer. Ni kan se honom i Eva & Adam-serierna, "Fyra födelsedagar och ett fiasko" samt "Sthlm Boogie". (LÄNK)



Fjärde plats

Björn Christiernsson - han i Äntligen hemma ni vet? Nej, kanske inte, tror inte ens han är med där längre, men whatever. En händig man, honom gilllar vi.

Foto: TV4


Tredje plats

Fredrik Ljungberg - behöver nog inte säga så mycket, GRYM på fotboll, ganska stekig kropp, jättecharmig, dessutom ger han ju en bra bild utåt för Sveriges skull, höh.



Andra plats

Björn Gustafsson - även om hetsen kring honom lagt sig så tycker jag ändå att han förtjänar en andraplats. Störtskön grabb, söt som socker, rolig som få, vad mer kan man önska sig?



Första plats

Måns Zelmerlöw - OHYES, säg vad ni vill, men han är snygg, han är grymt begåvad, och dessutom galet trevlig och ödmjuk. We like.





Kommentarer
Postat av: Blondie

träffade på honom på Nivå för ett par veckor sen. Inte lika snygg i verkligheten dock :(

2008-11-16 @ 23:01:52
URL: http://sexinthiscity.blogg.se/
Postat av: Blondie

Måns :)

2008-11-17 @ 15:56:52
URL: http://sexinthiscity.blogg.se/
Postat av: Veronica

Håller helt klart med att Erik Johansson och Måns är två hetingar:D haha:P

2008-11-17 @ 17:46:21
URL: http://veronicablomqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0