Topp 5

Tänkte köra en Topp 5 med de sötaste kändibarnen idag. Och JA, välkomna alla som vill att påpeka att "alla barn är söta!" och yadayada, sure så är det säkert, men en topp 5 är en topp 5.. ;)

Femte plats

Shiloh Pitt-Jolie - har typ assnygga föräldrar (även om JAG personligen tycker att det finns grymt mycket snyggare människor än Brangelina), så hon har ju onekligen oddsen på sin sida att bli vrålhet. Och redan nu är hon ju söt som socker, typ rumpnisse blandat med... barn.


Fjärde plats

Violet Affleck -
även här snygga föräldrar, i alla fall mamma Jennifer Garner tycker jag är grymt vacker, pappa Ben Affleck har väl sina stunder han med, då är han riktigt snygg men ibland är han bara allmänt.. sunkig. Snart får denna söta tjejen dessutom ett syskon, antagligen lika sött.


Tredje plats

Leni Klum - jag säger bara; kolla på bilden längst till vänster! Drop deas gorgeous verkligen. Kommer säkert bli en riktigt hottie och modell precis som mamma Heidi Klum.



Andra plats

Suri Cruise - trots att jag tycker genuint synd om henne (pga inte-alls-så-snygg-som-alla-säger, galna, scientolog-pappan Tom) är hon i alla fall en underbart söt unge, och är mamma Katie upp i dagen. Btw, om man kan vara avundsjuk på en fyraåring, så är jag det; checka hennes porslinshy och håret.


Första plats

Kingston Rossdale - första och enda killen med på listan, kommer på första plats! Så otroligt söt är denna lille kille (han har även en otroligt cool mamma!), kolla lockarna på vänstra fotot lix.. Och backslicket på högra bilden är ju inte heller o-gulligt direkt. Sötnos!



Måste dock tillägga att det finns många andra goa kändis-kidz; Sean Presten & Jayden James (Britneys söner), Beckham's boys (Brooklyn, Romeo & Cruz), Apple Martin (Gwyneth Paltrow och Chris Martin's dotter), mfl mfl.
Vad tycker ni?

Kommentarer
Postat av: Cornelia

ja min hand är lovad till kingston rossdale! kärlek to my one-eyed friend!

2008-11-20 @ 21:33:04
URL: http://corneliacorner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0