Tisdag

Hej på er.
Riktigt ruskväder idag, även om det börjar bli lite bättre. Riktigt förbannad blev jag imorse när jag cyklade till bussen, väl framme var jag totalt dyngsur. Mina vita Converse (som vid det här laget är mer åt det gråa hållet..) var alldeles fläckiga av lera. Usch för regn och blåst säger jag bara!

Anyway, dagen annars har väl varit helt okej, började med att jag deltog på klassrådet, vilket aldrig annar händer då jag normalt har sovmorgon på tisdagar. Men idag kände jag att jag kanske skulle pallra mig dit, om inte annat för att köpa biljett till Lusse-dansen. Lärar-Lars verkade inte märka det ens. =/ Han om btw fram till mig på naturkunskapen och undrade om vi kunde ha ett samtal om vad de andra lärarna sagt om mig, damn, hoppades att jag skulle slippa det i och med att jag bangade utvecklingssamtal. Jag är rädd.

Dagens sämsta var helt klart mitt öga. Satan vad det har gjort ont hela dagen. Tror vem som helst av Ida, Cornelia, Carro och Ellinor kan intyga det, thanks to mitt ständiga gnäll, men det gjorde ooooont. Det gör fortfarande svinont, men jag fick en Panodil av skolsyster som lindrade lite i alla fall. Om det är något i stil med min vanliga otur skulle jag tippa på att jag fått en tumör bakom ögat eller nåt. Hoppas dock att det "bara" är en vagel eller nåt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0