Sunday, sunday

Godmorgon!
Vaknade väl inte upp med riktigt så bra humör som jag skulle velat, men det blir bättre. Har bestämt mig för att sluta tänka på allt negativt (som egentligen inte är alls mycket, och därför inte ens förtjänas att tänka på!), och istället fokusera på allt positivt. =) Som att det börjar gå mer och mer mot jul, geografiprovet är avklarat, lönen kommer om inte alltför lång tid... Såna saker.

Just nu sitter jag och försöker fixa Limewire, som har strejkat ända sedan vi hade strömavbrott. Inget Limewire= inga jullåtar. Sen ska jag bara kolla lite bloggar, efter det blir det plugg -.- Tråkigt men sant, i veckan väntas naturkunskapsprov, samt att jag är waaaay behind i matten. Ska försöka hinna med en promenad också, tveken på om jag lyckas klämma in det, ska med bussen till jobbet klockan 2. Sista dagen idag... =(

Vad ska ni göra idag?




Haha ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0