Söndag

Heej.

Sitter hemma hos mormor och morfar just nu, har sovit där inatt eftersom mamma och pappa hade middag hemma igår. Jobbet igår gick bra, trevliga människor som jobbade så det var väl helt okej.. =/ Försöker ha positiv inställning! Måååånga människor jag kände som handlade, men jag antar att det är lika bra jag vänjer mig vid det. Haha, särskilt en person blev jag lite förvånad/stressad/generad/whaveter när han kom.. ;)

Eftersom jag jobbade stängning gick vi ju sistg och stängde butiken, och vi fick ta med oss hur mycket vi ville av allt bröd och alla bullar som fanns kvar! :O Blev lite chockad där för detg fick vi absolut inte på mitt gamla jobb. Så det var bara att ta för sig, jag plockade på mig av allt från grekiskt, grovt bröd, till vitlöksbröd, till vaniljbullar som jag bjöd på när jag kom hem. =) Ett litet plus där i alla fall. Men nu längtar jag bara tills att klockan blir tre så jag slutar jobbet. Då blir det iofs plugg. Hörs sen. ♥


Kommentarer
Postat av: Junitjej

Vilken snygg blogg!

2008-11-30 @ 08:40:45
URL: http://junitjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0