Sent

Hej.
Kom precis hem från kalaset hos min kusin. Första gången jag såg deras hus och jag måste säga att det var hur fint och mysigt som helst! Låg typ mitt ute på en åker kändes det som, men det var verkligen supermysigt. Kollade på bilder från deras bröllop som var i augusti då, massa album som dom hade gjort, samt ett bildspel som min bror fixat till. Jösses vad brun man var då. :S Nyss hemkomen från Grekland liksom (dagen innan). Att färgen sen försvann på två sekunder är ju en annan femma, men det var kul så länge det varade..

Nu är jag verkligen svintrött och så jävla pissed på alla i min familj. Är irriterad på allt och borde nog egentligen bara sova. Fyfan. Hoppas på en bättre känsla när jag vaknar upp imorgon. Sov gott. ♥


Jag på bröllopet i somras.

Kommentarer
Postat av: Cornelia

vilken pingla säger jag bara! hugs!

2008-11-17 @ 18:22:16
URL: http://corneliacorner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0