Pluggpluggplugg

Hallå folket!

Här sitter jag och pluggar religionskunskap, och har gjort det de senaste två timmarna. Kommer antagligen att göra det de kommande två timmarna också, sen ska jag bege mig till jobbet. Inte ofta man (jag) pluggar på helgen, men till Hasses prov är det bäst att ha läst på... Är verkligen SÅ-inte-taggad för att jobba, det är helt sjukt. Är depp både för att jag hellre hade partat ikväll, dels för att jag saknar mitt gamla jobb. =( Och mina gamla arbetskamrater. Usch, känns skitjobbigt verkligen. Men jag vet att jag måste ge det en chans, kanske blir det skitbra.. =/

Så räkna inte med så mycket uppdatering idag, inte de närmaste dagarna heller, kommer inte att hinna det. Men efter tisdag blir det förhoppningsvis som vanligt igen, men ska ändå försöka hinna med ett par inlägg tills dess! =) Ni känner väl mig, kan inte hålla mig borta från bloggen alltför länge. ;)

Ha en superlördag nu, och ta´t lugnt! ♥


Några av godingarna som jag inte längre jobbar med.. :´(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0