Onsdag

Sorry för no update idag, men det har varit en rövjobbig dag verkligen. =/ Vaknade upp på strålande humör imorse, men sen gick det utför, men riskkapitalsedlar som skulle säljas, plugg som helst skulle försvinna, träning som skulle hinnas med, och ett tag där kändes allt bara helt för jävligt. Verkligen. Men det löste sig bra, och nu känner jag mig nästan på topp igen. Behöver bara lite sömn så tror jag jag ska vara redo för både naturkunskapsprov och bankmöte imorgon. =)

Lite TV-tittande i form av Bonde söker Fru nu på kvällskvisten gjorde också susen, jag älskar det programmet. Alla som inte ser der missar verkligen något, jag säger bara det! Bara det att Peter är inte bög, han känns verkligen inte så fjollig som killarna på hans gård. Men men, bara en reflektion från min sida, haha. Måste även säga att jag tycker Elias är den klart gulligaste på Hannas gård, man vill ju bara krama honom. Per är också en man som man skulle vilja krama om ordentligt men av helt andra orsaker, han är ju så nervös att han vet inte vart han ska ta vägen. Sansa dig liksom. Lite synd om honom, hoppas inte alla hans damer åker hem frivilligt. Ja, där blev det lite nörd-snack som bara riktigt insatta personer förstår (Karolina & Olivia?:P). Nu ska jag slumra, börjar halv elva imorgon, LYCKA.

Puss på er. ♥

Kommentarer
Postat av: oliv

Tack så mycket! :) ne, det är inte lätt att veta det, men nu har hon kommit till världen iallafall :) vi håller på att prata om namn men vi har inte riktigt bestämt oss än, så vi får se vad det blir :) haha, bonde söker fru is the shit! :D I love it. Jag förstår dig helt, och håller med till 100% :D Pussspusspuss

2008-11-26 @ 23:42:25
URL: http://olivjaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0